Відділ соціальних гарантій та компенсацій

Основними завданнями відділу є забезпечення принципів єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів державних соціальних допомог та житлових субсидій.

Робота відділу організована по принципу єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням всіх видів соціальної допомоги, а саме:
надання населенню усіх видів соціальної допомоги за одним зверненням на підставі єдиного пакету документів;

  • надання якісних послуг отримувачам допомоги з максимальною зручністю та мінімальними затратами;
  • підвищення адресності соціальної допомоги та забезпечення цільового використання коштів, передбачених для її надання;
  • створення атмосфери взаємоповаги між працівниками відділу і отримувачами допомоги.

Всі питання, які цікавлять одержувачів допомоги (інформація, запитання, консультації) вирішуються в інформаційному центрі, який створено на першому поверсі управління. В центрі розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, субсидії, пільги різним категоріям населення, про пенсійне забезпечення. Розміщені зразки заяв та декларацій на призначення усіх видів допомог та субсидій. Центр забезпечений столами та стільцями.

В інформаційному центрі працює інформатор, який консультує громадян з питань надання всіх видів соціальних допомог, субсидій та процедури їх призначення (хто має право на призначення допомоги або субсидії, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви, видає бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

Основною ланкою системи соціального захисту населення є консультативно-реєстраційний сектор (каб.115), в якому надається консультація громадянам з питань надання усіх видів соціальних допомог та субсидій, ознайомлення з порядком їх оформлення, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, проведення співбесіди із заявниками, визначення потреб сім’ї в інших видах допомоги чи послуги, попереднє визначення права на соціальну допомогу чи субсидію. В даному секторі проводиться попередній запис на прийом (як по телефону 5-80-28, так при зверненні), видаються талони-направлення, в яких зазначається час прийому, дата та номер кабінету, видаються повідомлення про призначення державних соціальних допомог, довідки про доходи заявників, тощо. Така організація роботи сприяє відсутності черг та чіткій організації прийому громадян. Координатором консультативно-реєстраційного сектору ведеться щоденний графік прийому відвідувачів.

Під час прийому громадян забезпечується пріоритет максимального наближення послуг з надання соціальної допомоги саме до тих категорій населення, які її потребують. Спеціалістами сектору прийому громадян проводиться консультація стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат та субсидії. При прийомі документів спеціалісти відділу здійснюють перевірку правильності заповнення заяви, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводять співбесіду із заявником з метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої поданими документами та визначення додаткових документів.

Прийняті від громадян заяви з документами реєструються у відповідні журнали прийому заяв на призначення державних допомог та субсидій. Спеціалісти відділу готують запити в інші органи державної влади, в інші управління праці та соціального захисту населення, житлово-комунальні організації та інші.
Робота відділу передбачає щоденний прийом одержувачів у зручний для них час, без обідньої перерви.

За необхідності та наявності письмової заяви особи, яка претендує на призначення соціальної допомоги або субсидії, але за станом здоров’я не може особисто надати необхідні документи для призначення допомоги спеціалісти відділу проводять прийом документів на дому.

У разі, якщо під час співбесіди із заявником виникає потреба обстежити матеріальний стан заявника чи при перевірці достовірності наданих відомостей, спеціалісти з прийому направляють особову справу на розгляд державному соціальному інспектору. Передача особових справ з підрозділу в підрозділ супроводжується реєстром. Повний пакет документів для призначення соціальної допомоги спеціалістами відділу опрацьовується протягом одного робочого дня.

Роботу спеціалістів з прийому координує та перевіряє якість і своєчасність виконання поставлених завдань завідувач сектором прийому громадян, який проводить особистий прийом відвідувачів у складних випадках, приймає рішення щодо розв’язання спірних питань. А також здійснює перевірку правильності та повноти прийнятих документів на призначення усіх видів соціальних допомог. Відділом ведеться роз’яснювальна робота у засобах масової інформації щодо реалізації основних положень прийнятих законів про державні соціальні допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, прийомним сім’ям та призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг.

Для призначення соціальних допомог та субсидій відділом використовується інформація з баз даних управління пенсійного фонду, ДФС, а також налагоджена робота з міськрайонним центром зайнятості, управлінням юстиції, управлінням земельних ресурсів, бюро технічної інвентаризації та головами квартальних комітетів міста.

За сім місяців 2018 року відділом зареєстровано 5610 звернень громадян за державними соціальними допомогами та субсидіями. Підготовлено довідок про доходи та перебування (не перебування) на обліку – 2133, запитів в інші управління на перевод особових справ – 25, на отримання інформації щодо отримання державних допомог – 129.

Проводиться робота щодо виплати мешканцям м.Шепетівка частини невикористаної суми субсидії на газо-, електропостачання для індивідуального опалення в еквіваленті 100 куб.м газу і 150 кВт електроенергії на особові рахунки одержувачів субсидії (готівкою). Підготовлено та доставлено 3044 одержувачам запрошення для оформлення документів необхідних для отримання компенсації.

Начальник відділу: Собчук Галина Дмитрівна
Телефон: (03840) 4-91-51
Адреса:

30400, м.Шепетівка, вул. Островського, 4,

1 поверх, каб 113

Графік роботи:

Понеділок – Четвер    8.00 – 17.15

Пятниця   8.00 – 16.15

Обідня перерва 12:00 – 13:00