Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської Ради

Начальник управління:Білас Сергій Григорович
Телефон:(03840) 4-03-14
Факс:(03840) 4-03-69
Email:03198586@mail.gov.ua
Адреса:30405, м.Шепетівка, вул. Соборності, 4
каб. 210
Графік роботи:

Понеділок – Четвер    8.00 – 17:15

П’ятниця 8:00 – 16:00

Обідня перерва 12:00 – 13:00

Соціальний захист громадян

Населення територіальної громади – 42278  жителів ( станом на 01.01.2022 р.)

Кількість найманих працівників в галузях економіки – 9912 чол. (станом на 01.10.2023 р.)

Суб’єкти підприємницької діяльності – 2308 чол. ( станом на 01.01.2024 р.)

Кількість юридичних осіб – 334 (станом на 01.01.2024р.)

Пенсіонери –11692 осіб ( станом на 01.12.2023 р.)  

Особи з інвалідністю – 4310 осіб

Постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 281 осіб

В Єдиному державному реєстрі пільговиків – 8131 осіб

Одержувачів всіх видів соціальних  допомог – 6272 осіб

Управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради створено рішенням сесії Шепетівської міської ради і в межах своїх повноважень забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту.

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення на території міста, що включає:

  1. забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та осіб, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
  2. забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної підтримки населення, у тому числі сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, ветеранів, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших категорій осіб, які згідно з законодавством України мають право на пільги;
  3. призначення та виплата соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, надання субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, забезпечення ведення обліку осіб, що мають право на пільги згідно із законодавством України;
  4. забезпечення соціальної інтеграції інвалідів в суспільне життя, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;
  5. здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Управлінням Пенсійного фонду України у м. Шепетівка та Шепетівському районі; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи у сфері пенсійного забезпечення;
  6. розроблення та організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, всебічне сприяння в отриманні ними соціальної підтримки та послуг за місцем проживання, перебування;
  7. надання правової допомоги громадянам з питань соціального захисту населення;

З 2014 року Урядом України було прийнято ряд нормативно-правових актів, якими на управління праці та соціального захисту населення покладено ряд додаткових функцій, зокрема:

  • функції соціального захисту осіб, що приймали участь в АТО і сімей загиблих;
    функції соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок масових акцій протесту в період з 22.11.2013р. по 22.01.2014 р.;
  • функції по розв’язанню соціально-побутових проблем та виплати допомоги на проживання громадянам, які переселилися з тимчасово окупованої території та зони проведення АТО;
  • реєстрація та контроль фактичного місця проживання і виплат всіх видів соціальних допомог громадянам, які переселилися з тимчасово окупованої території та зони проведення АТО;
  • функції захисту населення постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи (забезпечення медикаментами за пільговими рецептами та тендерна закупівля санаторно-курортних путівок;
  • проведення верифікації всіх соціальних виплат з використанням криптосерверу ;
  • призначення та перерахунок що півроку пільг з розрахунку середньомісячного доходу громадянина;
  • щомісячний прийом звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку мобілізованим працівникам, перевірка та відшкодування коштів;
    кардинальні зміни в механізмі призначення субсидій на житлово-комунальні послуги;
  • призначення та виплата соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів;
  • формування та робота з базами даних різних соціальних категорій на центральному рівні;
  • відшкодування одержувачам невикористаних сум субсидій.
    новий механізм забезпечення засобами реабілітації на основі двохсторонніх та трьохсторонніх договорів