Поради щодо уникнення порушень, які можуть спричинити припинення субсидії

Житлова субсидія дає змогу найменш захищеним категоріям громадянам користуватися житлово-комунальними послугами. Таку підтримку держава забезпечує коштами платників податків, тому отримувачам слід відповідально надавати відомості про себе. Щоб уникнути порушень, які можуть спричинити припинення субсидії та застосування санкцій, дотри¬муйтеся таких порад:


1. Вірно вказуйте у декларації всіх членів сім’ї та тих, хто проживає у помешканні!
У Декларації про доходи і витрати слід указати інформацію не лише про осіб, які зареєстро¬вані та фактично проживають у житловому приміщенні, а і про їхніх членів сім’ї (чоловіка, дружину, неповнолітніх дітей) – незалежно від реєстрації та фак¬тичного місця проживання.


2„ Декларуйте реальні доходи!
У Декларації слід задеклару¬вати доходи, інформація про які відсутня в податковій та пенсійному фонді. Це може бути дохід від здачі майна в оренду, доходи від реалізації власної продукції, майна, неде- кларовані доходи, отримані під час роботи по договору, стипендії, інші надходження (у тому числі – закордонні перекази).


3. Не приховуйте справжній майновий стан!
Не забудьте зазначити: будинки і квартири; транспортні засоби; земельні ділянки;
– інформацію щодо придбання протягом року майна, товарів чи оплату послуг на суму від 50 тисяч гривень.


4. Повідомляйте про зміни вчасно!
Якщо під час отримання житлової субсидії у вас змінився склад сім’ї, склад зареєстрованих у житловому приміщенні, набір житлово-комуналь¬них послуг, з’явився транспортний засіб з датою випуску до 5 років, було прид¬бано майно, товари або сплачено послуги на суму понад 50 тисяч гривень – слід повідомити про це орган, що призначив субсидію, протягом ЗО кален¬дарних днів.
Також врахуйте: якщо хтось із членів сім’ї вийшов на пенсію – ваш розмір субсидії може бути збільшено.
Якщо вам відомі факти незаконного надання чи отримання субсидій, інших видів соціальної допомоги, соціальних послуг – повідомляйте про них на «Гарячу лінію» 0-800-502-757 (з 9.00 до 18.00 у робочі дні без обідньої перерви).
Подати офіційне звернення чи скаргу з питань надання житлових субсидій та інших питань соціального захисту можна за телефоном «Урядової гарячої лінії» 15-45.
Матеріал підготовлено в рамках проекту Міністерства соціальної політики України «Модернізація системи соціальної підтримки населення України», що впроваджується за сприяння Світового банку

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *