Щодо отримання соціальних виплат громадянами через АТ “Укрпошта”

Відповідно до листа від 22.06.2021 року за №25-1439 Акціонерного товариства “Укрпошта” Хмельницької дирекції  “Щодо отримання соціальних виплат громадянами через АТ “Укрпошта”, управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської  ради повідомляє, що:

Зокрема, прийнято Постанову №546 від 26.05.2021, якою передбачено, що примусове переведення пенсіонерів на отримання пенсій на банківські картки, яке планувалося з 1 вересня 2021 р., скасовано. Відтепер пенсіонери мають змогу, користуючись своїм конституційним правом, самостійно обирати, де їм обслуговуватися — в банку чи в Укрпошті.

Рішення в примусовому порядку перевести з 1 вересня 2021 року пенсіонерів на обслуговування в банк передчасне і таке, що не враховує інтереси пенсіонерів. Банкомата, які дозволяюсь знімати готівку з картки, є лише в 4% населених пунктів України (переважно в містах). У селах та смт банківської інфраструктури немає взагалі, як і немає терміналів для безготівкових карткових розрахунків. Отож пенсіонери та люди, які отримують соціальні виплати, просто не мали б можливості зняти кошти.

При виплаті пенсій та соцдопомог у випадках, коли одержувач отримує кошти через банківські установи за місцем проживання, – оплата доставки пенсій і допомог здійснюється за рахунок клієнта. Доставка ж Укрпоштою додому – безкоштовна. Так як Укрпошта доставляє пенсії «до дверей», і ця доставка закладена в пенсійний тариф, який держава сплачує Укрпошті, а при переведенні на банківське обслуговування пенсіонер сам має дістатися до найближчого термінала, щоб зняти кошти. Це витрати на дорогу до найближчого райцентру. Тому примусово перевести зараз пенсіонерів на обслуговування в банк — це змусити їх витрачати гроші, час і ризикувати здоров’ям у період карантину.

Для тих пенсіонерів, кого за цей час невизначеності змусили перейти на картку, повідомляємо, що для отримання пенсії через Укрпошту, пенсіонер має подати відповідну заяву до Пенсійного фонду. Подати заяву до 1ІФУ щодо зміни способу отримання пенсії можна особисто або відправивши пакет документів поштою. Зразки заяв можна знайти у відділеннях Укрпошти.

Окрім цього, 19.05.2021 року Постановою 505 внесено зміни до Порядку про

призначення субсидій – передбачено автоматичний перерахунок субсидій. Тобто всі одержувачі субсидій, які отримували субсидію через пошту, і надалі можуть отримувати її через пошту. Крім тих категорій домогосподарств, яким субсидія надавалася:

–        у грошовій безготівковій формі;

–        була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень (будинків); індивідуальні забудовники, будинки яких не прийняті в експлуатацію; внутрішньо переміщені особи);

–        була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), які не проживають за місцем реєстрації.

Рішення про призначення житлових субсидій домогосподарствам без звернень громадян приймається на підставі інформації Міністерства фінансів за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій у квітні 2021 року. Заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, подані за формами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики від 2 травня 2018 р. № 604, в редакції наказу Міністерства соціальної політики від 17 травня 2021 р. № 242 залишаються дійсними.

Опубліковано у Відділ соціальних гарантій та компенсацій, управління праці та соц захисту | Теґи: , , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *