Управління праці та соцзахисту населення Шепетівської міської ради розпочинає прийом заяв для призначення допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям.

5 травня 2020 р. набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України №329 щодо виплати допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям.

Допомога надається фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої або другої групи платників єдиного податку на дітей до  10 річного віку (включно).

Допомога призначається на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211  та на один місяць після дати його відміни одному з батьків на кожну дитину у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, і виплачується щомісячно за повний місяць.

Станом на 1 січня 2020 року розмір прожиткового мінімуму на дітей віком до 6 років становить 1779,00 грн., від 6 до 10 років становить 2218,00 грн.

Право на отримання допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які є батьками, опікунами дитини і на законних підставах проживають на території України та сплатили єдиний податок.

Право на допомогу на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку не надається батькам, які вже отримують відшкодування вартості послуги „муніципальна няня” на зазначену дитину.

Для отримання допомоги просимо звертатися до управління праці та соціального захисту населення Шепетівської міської ради  (1 поверх будівлі міської ради, вул.. Островського, 4, каб.115, телефон  4-91-51)  та надати такі документи:

  • заяву, затвердженої форми ( додаток до Постанови КМУ №329 від 22.04.2020р.).
  • копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;
  • довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • копію документа (паспорт), що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • копію рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Для інформування громадян, які обиратимуть спосіб подання заяви про призначення допомоги в електронній формі, надаємо посилання на стартову сторінку системи надання послуги з призначення допомоги – https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua.

 В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

  • заяву, яка складається з персональних даних заявника, даних про дітей та даних для перерахування коштів;
  • фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);
  • фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • фотокопію рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
  • На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

Отримувач допомоги на дітей у разі виникнення обставин, які призводять до припинення виплати допомоги, зобов’язаний протягом трьох робочих днів повідомити про це органам соціального захисту населення.

Увага!

  • Допомога призначається лише тим ФОПам, які займались підприємницькою діяльністю у 2019 році. Якщо ФОП зареєструвався у 2020 році, він не може претендувати на отримання допомоги.
  • Допомога виплачується лише з травня. Відповідно до пункту 7 Порядку № 329 допомога призначається з місяця звернення. Оскільки, урядова постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування, норми Порядку № 329 застосовуються з 5 травня. Відповідно, громадяни можуть подати необхідні документи в травні і, відповідно, отримати допомогу, починаючи з цього місяця.
Опубліковано у управління праці та соц захисту. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *